Pri Hondi bodo na avtomobilskem salonu v Parizu konec meseca premierno predstavili evropsko različico petvratne kombilimuzine civic. Hondin predstavnik v C avtomobilskem segmentu je zdaj večji, a lažji, za pogon skrbijo novi turbomotorji.
Honda je objavila tehnične podatke in fotografije novega civica, namenjenega evropskemu trgu. Oblika ni presenečenje, saj se serijska različica praktično ne razlikuje od koncepta, ki so ga Japonci pokazali marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.
Tako kot ameriškega civica tudi evropsko različico izdelujejo v tovarni v Veliki Britaniji. Nova generacija je od predhodne daljša kar za 13 centimetrov, tri centimetre več meri v širino in dva manj v višino. Pri Hondi trdijo, da jim je po zaslugi lažje mehanične platforme uspelo maso vozila znižati za 16 kilogramov, pri čemer je vozilo bolj čvrsto, izboljšali so vzvojno trdnost in omogočili boljše vozne lastnosti.
Sistema magic seats ni več
Večja skupna dolžina in medosna razdalja prinašata več prostora v potovalni kabini. Potniki na zadnjih sedežih imajo zdaj za tri centimetre več prostora za noge. Pri Hondi so se tokrat odrekli znanemu sistemu modularnih sedežev "magic seats", zato se sedalni del ne more več preklopiti navzgor. Pod sedeži je zdaj posoda za gorivo. Klop je deljiva v razmerju 60:40.
Prostornina prtljažnik ostaja nespremenjena, to je 478 litrov v osnovni konfiguraciji, kar je še vedno skoraj 100 litrov več kot pri VW golfu.
V primerjavi s predhodnikom so temeljito spremenili videz armaturne plošče. Osrednji zaslon zabavno-informacijskega sistema so pomaknili nižje, pod odprtine za pretok zraka. Instrumentalna tabla je sestavljena iz tridelnega digitalnega zaslona.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi avdiosistemi, najdražji ima 11 zvočnikov. Zabavno-informacijski sistem je povezljiv s sistemoma apple carplay in android auto, omogočeno je brezžično polnjenje telefona.
Novi trivaljni turbomotor
Med elektronskimi pomagali naj navedemo radarski tempomat, sistem za vzdrževanje vozila na voznem pasu, opozorilo na možnost trčenja in samodejno zaviranje, prepoznavanje vozil v mrtvem kotu ...
Za zdaj je znano, da bo Honda v Evropi za civica na izbiro ponudila tri motorje. Novi trivaljni 1,0-litrski turbobencinski motor s 95 kilovati moči in 200 Nm navora, 1,5-litrski štirivaljni prisilno polnjeni bencinski motor z močjo 134 kilovatov in 260 Nm navora ter že znani 1,6-litrski i-DTEC turbodizelski motor z 88 kilovati moči. Pri Hondi pravijo, da bodo dizelski motor močno izboljšali, da bi zmanjšali emisije CO2.
Moč se na kolesa standardno prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, za doplačilo bo mogoče izbrati CVT-samodejni menjalnik.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje