Nekaj novih podatkov o prihajajočem električnem modelu je v pogovoru za angleški Autocar na ženevskem avtomobilskem salonu izdal prvi mož podjetja, Oliver Blume. Ta je razkril, da bodo vozilo ponudili v več različicah, ki se bodo uvrstile pod panamero, mogoče pa jih bo posodabljati in nadgrajevati tudi na daljavo.
Mogoče povečevati moč
Kot sicer ne še povsem gotovo je Blume navedel tudi možnost naknadnega povečevanja moči, denimo s 400 (289 kW) na 450 "konjev" (336 kW). Poleg tega bo mission E premogel tudi sistem za avtonomno vožnjo četrte stopnje, ki omogoča računalniško samostojno vožnjo skoraj v vseh razmerah, pri čemer pri Porscheju zagotavljajo, da tehnologija ne bo prevladala nad vozniško izkušnjo. Ob tem je Blume dodal, da bomo lahko, denimo v prometnih zastojih, brezskrbno brali časopis, toda Porschejeve stranke uživajo v vožnji in tako bo ostalo.
Določene podrobnosti se od predstavitve koncepta mission E leta 2015 v Frankfurtu niso spremenile. Takrat je Porsche obljubil 500 kilometrov dosega in 80-odstotno polnjenje baterij v 15 minutah. Blaume je te podatke potrdil. Ob tem naj spomnimo, da je mission E zmogel 600 "konjev" (447 kW) in do stotice pospešil v 3,5 sekunde.
Mission E bo slonel na eni izmed treh platform za električne avtomobile, ki trenutno nastajajo znotraj Volkswagnovega koncerna. Na isti platformi bo zasnovan tudi Audijev SUV, napovedan s konceptom E-tron quattro. Baume je potrdil tudi uporabo 800-voltnega polnilnega sistema, ki smo ga videli pri konceptu.
Prodaja serijske izvedbe missione E naj bi stekla proti koncu leta 2019.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje