Najmanjši Renaultov model je torej končno razkrit. Zadržan od zunaj, prepričljiv od znotraj, gotovo pa dostojen naslednik ostarelega modela iz leta 1993.
Po 2,4 milijona prodanih primerkih je prišel čas za popolnoma nov avtomobil. Twingo se uvršča v segment B, kjer Renaultova vozila sicer že zdaj delajo precejšnjo gnečo, saj sta tu tako prejšnji in novi rod clia kot tudi modus.
Ciljno publiko želi malček prepričati ne samo z zunanjostjo, temveč tudi z izbiro dinamičnih, a tudi varčnih pogonov. Obenem igra na karto, ki je bila joker že pri prejšnji generaciji - prostorna notranjost. Motorja bosta sprva dva 1,2-litrska bencinska (43 in 55 kW), pozneje naj bi prišel še dizel (1,5-litrski). V različico GT bo ekskluzivno vgrajen popolnoma novi agregat enake prostornine, ki pa bo s pomočjo turbinskega polnilnika in kompresorja iz sebe izstisnil poskočnih 74 kW (100 KM). Paketov opreme bo kar šest, s čimer se želijo pri Renaultu kar najbolj osebno približati vsakemu kupcu. Najvišje rangirani sta opremi Initiale in GT.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje