Že od predstavitve prve generacije leta 1996 je namreč octavia tudi slovenske kupce osvajala s preseganjem ravni ponudbe v razredu, v katerega se je uradno uvrščala, tradicijo je nadaljevala tudi druga generacija, ki je na trg pripeljala leta 2004 in še šest let utrjevala tržni položaj s pomočjo starejše sestre. Pri tretji generaciji tega zamika prodaje predhodnice sicer ne bo, saj je vlogo prevzel novi model rapid, vsekakor pa še drži tradicija preseganje ponudbe v razredu.
Napredek pri tehnologiji in še pestrejša ponudba
Nova octavia oblikovno sledi novim smernicam znamke, poleg drugačne embalaže pa ponuja tudi veliko nove vsebine. Sodobnejšo tehnologijo je mogoče najti tako pri sami zasnovi vozila kot tudi ponudbi opreme in seveda pogonskih agregatih, ki prihajajo iz preverjene tehnološke baze koncerna Volkswagen.
Bencinski del ponudbe začenja 1,2-litrski motor TSI z močjo 63 kilovatov (86 KM), sledijo pa še malenkost zmogljivejši z enako prostornino in močjo 77 kilovatov (105 KM), 1,4-litrski z močjo 103 kilovate (140 KM) ter 1,8 TSI z močjo 132 kilovatov (180 KM). Malce manj izbire za zdaj ponujajo pri dizelskih motorjih, saj prodajo začenjajo le z dvema. Šibkejši je 1,6-litrski TDI z močjo 77 kilovatov (105 KM), močnejši pa 2,0-litrski z močjo 110 kilovatov (150 KM).
Še letos dodatni motorji in različice
Omenjenim se bodo v ponudbi še letos pridružili 2,0-litrski TSI in dve izvedbi 1,6-litrskega TDI motorja. Prav tako pa bo na trg pripeljala različica s kombiniranim pogonom na bencin in CNG (zemeljski plin). Do okolja še prijaznejša bo izvedba greenline, tradicijo pa bodo nadaljevali tudi z različico s štirikolesnim pogonom, športno izvedbo RS in seveda karavansko octavio combi.
Pri Škodi poudarjajo, da je večino motorjev mogoče kombinirati tudi s samodejnim menjalnikom DSG, serijske ravni opreme so tri, pestra je tudi ponudba dodatne opreme, med katero ne manjkajo najsodobnejši asistenčni in informacijski sistemi. Zaradi nove zasnove vozila pa je mogoče lažje nadgrajevanje opreme oziroma zapletenejših sistemov tudi po nakupu vozila.
Cenovna lestvica se glede na ponudbo začenja dokaj nizko, za bencinsko kombilimuzino 1,2 TSI active je treba odšteti 14.690 evrov, za najcenejšo octavio z dizelskim motorjem 1,6 TDI pa 17.290 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje