Renault v Južni Ameriki modele, ki jih v Evropi poznamo pod znamko Dacia, trži pod svojim imenom. Dve vroči novosti sta športna različica sandera RS in poltovornjak na osnovi terenskega dusterja, poimenovan oroch.
Renault želi v Južni Ameriki ponoviti evropski uspeh terenskega dusterja, a v drugačni preobleki, kot poltovornjak. Oroch je odgovor na veliko povpraševanje po tovrstnih vozilih na trgu, kjer se bo moral za svoj kos tržne pogače bojevati s Volkswagnovim modelom saveiro in fiatom strado. Renault bo orocha začel prodajati konec leta. Francozi za zdaj še molčijo, ali bodo model ponudili tudi na drugih trgih.
V Južni Ameriki so po podatkih IHF Automotive leta 2013 prodali 681.000 poltovornjakov. Največ tovrstnih vozil prodajo v Severni Ameriki, okoli tri milijone na leto, v Evropi pa le 141.000, zato je vprašljivo, ali bi utegnili orocha videti tudi pri nas.
Dva motorja, dva menjalnika
Renault je vozilo uradno predstavil na avtomobilskem salonu v Buenos Airesu v Argentini. Osnove si deli z modelom duster. Ima štiri vrata in je delo Renaultovega oblikovalskega centra v Braziliji. V brošuri pri Renaultu navajajo, da je to vozilo za aktivne ljudi, predvsem ljubitelje športa na vodi. V potovalni kabini je 7-palčni zaslon na dotik z možnostjo prikaza navigacije.
Za pogon serijskega modela skrbita 1,6 in 2,0-litrski štirivaljni bencinski pogonski agregat, ki moč na 16-palčna kolesa prenašata z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Tako kot klasični duster, bo tudi oroch na izbiro s pogonom na dve ali na vsa štiri kolesa.
Renault bo sicer prihodnje leto predstavil svoj prvi poltovornjak, ki sodi v kategorijo večjih srednje velikih pick-up vozil. Temeljil bo na Nissanovem modelu navara, veliko bo imel skupnega tudi z mercedesovim poltovornjakom.
Sandero RS s 106 kilovati moči
Renault je športni različici sandera RS, ki je bil prav tako predstavljen v Buenos Airesu, namenil dvolitrski atmosferski motor s 106 kilovati moči. Renault ne razkriva tehničnih specifikacij pogonskega agregata. Poleg večjega pogonskega motorja, kot jih poznamo v Renaultovih športnih modelih s turbomotorji v Evropi, bo imel še šeststopenjski ročni menjalnik, športno podvozje, zmogljivejše zavore, športne sedeže, črna aluminijasta platišča, LED-sijalke, prenovljen krmilni mehanizem, dve izpušni cevi ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje