Na terenu obljublja več kot velika večina tekmecev. Vstopni in izstopni koti so le del prednosti, tudi štirikolesni pogon je preizkušeno odličen. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Na terenu obljublja več kot velika večina tekmecev. Vstopni in izstopni koti so le del prednosti, tudi štirikolesni pogon je preizkušeno odličen. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Gre za vstopni model znamke Land Rover, ki je po novem postavljen na novi platformi, imenovani Premium Transverse Architecture. Gre za platformo, na kateri je zasnovan tudi novi evoque, kar“malemu” discoveryju prinaša enako tehniko. To ni slabo. Tu imamo v mislih predvsem blago hibridni sklop, pri katerem je električni del z 48-voltnim omrežjem združen z dvolitrskim, prisilno polnjenim motorjem na notranje zgorevanje.

Oblikovno gre za moderen avtomobil. To kaže tako s polnimi LED žarometi kot digitalizirano notranjostjo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Oblikovno gre za moderen avtomobil. To kaže tako s polnimi LED žarometi kot digitalizirano notranjostjo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Zvočna izolacija za vzor

Poleg tega mu nova platforma prinaša za 13 odstotkov večjo vzvojno trdnost, kar smo občutili predvsem pri avtocestnih hitrostih in tudi na terenu, saj pomeni manj hrupa in tresljajev v kabini.

Če so oblikovne spremembe zunanjosti komaj opazne in vključujejo predvsem nove sprednje in zadnje luči, nova platišča in še nekaj malenkosti, pa so novosti precej bolj očitne v notranjosti.

Land rover discovery sport ponuja eno bolj atraktivno zasnovanih kabin, kjer je vse poudarjeno udobju. K temu dodatno pripomore zvočna zatesnitev kabine, ki je med najboljšimi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Land rover discovery sport ponuja eno bolj atraktivno zasnovanih kabin, kjer je vse poudarjeno udobju. K temu dodatno pripomore zvočna zatesnitev kabine, ki je med najboljšimi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V znamenju digitalizacije

Armaturna plošča je oblikovana v slogu novejših hišnih modelov. Namesto klasičnih merilnikov je na voljo velik barvni zaslon, tudi osrednji zaslon na dotik je med večjimi na trgu, popolnoma prenovljena je tudi sredinska konzola, kjer namesto vrtljivega gumba samodejnega menjalnika zdaj opazimo bolj klasično prestavno ročico.

Pogled pod vozilo

Pri tehniki velja omeniti sistem Ground View, ki pri terenski vožnji omogoča pogled pod vozilo, na primer, če peljete čez kakšen ozek most, ali po skalnatem terenu. Da se dodatno prepričate o varnem prečkanju. Hvalimo tudi dejstvo, da je posodobljena povezljivost pametnih telefonov in zabavno-informacijskega sistema s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay, kar je danes nujno že pri veliko cenejših vozilih.

Disko je tako dobro založen s kamerami, da ne ponuja le pogleda naprej, nazaj in na stran, ampak tudi pod kolesa. Če je treba prečkati ozek most, na primer. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Disko je tako dobro založen s kamerami, da ne ponuja le pogleda naprej, nazaj in na stran, ampak tudi pod kolesa. Če je treba prečkati ozek most, na primer. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Šminka

Kaj pa vožnja? Land Rover discovery sport ima sport že v imenu in tudi celoten videz preizkušenega avtomobila z velikimi kolesi je namigoval na to, da je avtomobil dinamičen. A gre za šminko, ki je danes zaželena celo pri avtomobilih, kot je ta najmanjši »disko«. V resnici pa ta šminka zakriva tiste prave prednosti. To, da je v ovinkih popolnoma nedinamičen, nadomesti z nadpovprečnim udobjem, še posebej z udobjem na luknjastih makadamih. Že dolgo se gneči na cestah nismo izognili tako udobno kot z discoveryjem. Luknje ta avto požira najbolj suvereno. Tu se resnično pokaže ekspertiza Angležev na terenskem področju. Pri čemer, da bi to ugotovili, sploh ni treba zaiti v prave terenske težave.

Test smo v video obliki objavili v 156. oddaji Avtomobilnost.