Prototip nakazuje mogoče oblikovalske smernice znamke in dokazuje, da tudi korejski izdelovalci sledijo tehnološkim smernicam. Foto: SsangYong
Prototip nakazuje mogoče oblikovalske smernice znamke in dokazuje, da tudi korejski izdelovalci sledijo tehnološkim smernicam. Foto: SsangYong

Prototip, ki se te dni predstavlja na avtomobilskem salonu v Parizu, je najmlajši v seriji prototipov znamke, ki je na številnih evropskih trgih, vključno s slovenskim, po številu vozil precejšnja eksotika. Kljub temu pa korejski izdelovalec dokazuje, da sledi sodobnim smernicam in se ukvarja tudi z novimi pogonskimi sklopi.

Trivratnik e-XIV, ki meri v dolžino 4.160 milimetrov, ima vgrajen pogonski elektromotor z močjo 80 kilovatov. Energijo mu zagotavlja baterija (16 kWh), z enim štiriurnim klasičnim ali 20-minutnim hitrim polnjenjem pa naj bi bil doseg vozila do 80 kilometrov. Vsekakor malo tudi za povprečne dnevne uporabnike, vendar pa težavo reši 1,0-litrski bencinski dvovaljnik, ki poganja električni generator in s tem po potrebi poskrbi za polnjenje baterije tudi med vožnjo. Doseg avtomobila se tako poveča do 600 kilometrov, na vsak kilometer pa naj bi avtomobil izpuhal le 45 gramov ogljikovega dioksida.

Konkretnih načrtov o morebitni serijski proizvodnji vozila na osnovi predstavljenega prototipa sicer pri korejski znamki ne omenjajo, je pa mogoče v prihodnosti pričakovati vsaj kakšen model z oblikovnimi detajli e-XIV.