Korando preseneča s svojo podobo in vsebino, ki ga je bolj približala evropskim izdelkom. Foto: M. Kr.
Korando preseneča s svojo podobo in vsebino, ki ga je bolj približala evropskim izdelkom. Foto: M. Kr.

Novi korando prijetno preseneti tako s svojo podobo, ki je zdaj bližje okusu evropskih kupcev, kot tudi obsegom opreme, nad katero se ne morejo pritoževati niti zahtevnejši kupci. Za podobo so poskrbeli Giugiarovi oblikovalci, pri naboru opreme pa so upoštevali pričakovanja pri varnosti, udobju in videzu.

Na slovenskem trgu bodo kupcem za zdaj ponujali le dve različici koranda, obe poganja enak 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z največjo močjo 129 kilovatov (175 KM), pri eni za prenos moči skrbi ročni in pri drugi samodejni menjalnik. Serijski pogon je štirikolesni, ki prepoznava dejanske razmere na cesti in prilagaja prenos moči na posamezna kolesa, mogoče pa je vklopiti tudi zaporo sredinskega diferenciala za porazdelitev moči v razmerju 50:50.

Za različico z ročnim menjalnikom je treba v Sloveniji odšteti 24.490 evrov, za tisto s samodejnim menjalnikom pa 26.790 evrov.