Pri Toyoti bodo po 13 letih ukinili znamko Scion, ki so jo ustanovili z namenom proizvodnje in prodaje vozil mlajšim kupcem.
Scion je na trg prišel leta 2002, najprej z modeloma xA in xB. Vsega 13 let po ustanovitvi znamke jo Toyota ukinja. Scion ni uspel uresničiti načrtov - mlade voznike, rojene v osemdesetih, devetdesetih letih in pozneje prepričati za nakup vozila.
Po neuradnih podatkih so vozila znamke Scion v glavnem kupovali ljudje srednjih let. Povprečni kupec naj bi bil star 49 let. Po dobri začetni prodaji, vrhunec je bilo leto 2006, ko so prodali 173.034 vozil, je začela prodaja Sciona padati. Po začetku recesije leta 2009 so tako prodali le 57.961 avtomobilov, leto pozneje pa samo 45.578. Nič bolje se znamki ni godilo niti lani, ko so prodali 56.000 avtomobilov.
Preveč podobni toyotam?
Poglavitna težava Sciona je bila, da so bili številni modeli znamke zgolj preoblikovane toyote, kot so scion FR-S (toyota GT86) ali scion iM (toyota auris). Pričakovalo se je, da bo na voljo tudi scionov mali križanec, povzet po prihodnjem modelu toyota CH-R. Vozila z logotipom znamke Scion bodo še nekaj časa proizvajali, potem pa bodo nekatera njihova vozila, ki so na prodaj na ameriškem trgu dobila Toyotine logotipe.
Ekskluzivni športni kupe tC bodo izdelovali do avgusta letos, nato pa ga bodo upokojili. Pri japonskem proizvajalcu avtomobilov pravijo, da so odločitev o ukinitvi znamke Scion sprejeli na osnovi odziva trga. Jim Lentz, šef Toyota Motor za Severno Ameriko, pravi: "To ni korak nazaj za Scion. To je korak naprej za Toyoto. Scion je v 13 letih pripomogel k nekaterim dobrim zamislim, ki smo jih udejanjili v naših vozilih. S Scionom smo se skupaj s prodajalci učili, kako postati boljši in tudi o novih taktikah za pridobitev kupcev različnih starosti."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje