V starem središču so morali oblikovalci modelov, kot sta fiesta in focus, delati na 3.000 kvadratnih metrih, zdaj pa imajo na voljo razkošnih 16.000 kvadratnih metrov. Kot poudarjajo pri znamki, je središče zasnovano tako, da bo spodbujalo izmenjavo idej, polno pa je tudi sodobne tehnološke opreme za povezavo z drugimi oddelki svetovnega izdelovalca. Takšno sodelovanje pa je glede na Fordovo novo globalno strategijo ključnega pomena že pri snovanju vozil, in ne le pri izdelavi oziroma prodaji.
Med sodobnimi komunikacijskimi pripomočki tako izstopa videozid, ki ne bo uporabljen le za komunikacijo s kolegi na drugih celinah, ampak tudi za projekcijo zasnove vozil in konceptov v treh velikostih in navideznih okoljih. Z novimi stružnicami, ki delujejo v povezavi s programi za računalniško oblikovanje, pa bodo lahko iz gline izdelali natančne modele za preizkuse v vetrovniku oziroma nadaljnje delo pri iskanju ustreznih oblikovnih rešitev. Seveda takšnih, ki bi bile primerne za okus kupcev po celem planetu.
Tokratna razširitev oblikovalskega središča je največja po letu 1968, ko so center odprli, seveda takrat s precej manjšimi ambicijami, usmerjenimi predvsem v evropske trge.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje