Za pogon novinca bo skrbel ročno izdelan 6-litrski motor V12 z največjo močjo 365 kilovatov (497 KM) in navorom 570 Nm v kombinaciji s športno uglašenim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom touchtronic II. Pri izdelovalcu model uvrščajo med večno elegantnega DB9 in bolj izrazito športnega DBS. Kupcem bodo tako ponudili kompromis med izrazito udobnim in športnim delovnim okoljem v katerem bo po zagotovilih konstruktorjev voznik bolj občutil dogajanje z avtomobilom in bolj učinkovito, pa tudi varno, izkoristil zmogljivosti motorja. Za to ima največ zaslug novo prilagodljivo podvozje ADS, ki »prebere« cesto in prilagodi nastavitve za optimalno lego. Voznik pa že pred tem z izbiro normalne ali športne opcije določi osnovne nastavitve podvozja, pa tudi menjalnika in delovanja motorja.
Virage se bo uradno predstavil javnosti na salonu v Ženevi kjer bodo objavili tudi natančne cene. Prva naročila pa so menda trgovci v 41 državah že sprejeli. Nekatere kupce nekaj tisočakov gor ali dol pač ne moti.
Za zajeten kupček denarja bodo dobili tako statusni simbol, kot skrbno ročno izdelano vznemirjujočo igračko polno sodobne tehnologije in presežkov.
Virage bo imel med drugim serijsko vgrajene keramične zavorne diske, ki so bolj učinkoviti kot jekleni in predvsem lažji kar pozitivno vpliva na porazdelitev teže vozila in boljše pospeške. Skupno težo vozila zmanjšuje tudi izdatna uporaba aluminija in lažjih materialov, le v notranjosti ima več prednosti vrhunski prestiž pred varčevanjem s težo. Izdatna uporaba ročno šivanega usnja je le ena izmed značilnosti v potniški kabini katere izdelava zahteva kar 70 delovnih ur rokodelcev pri Aston Martinu v Gydonu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje