Švedska znamka ni prva, ki uporablja predvsem marketinško stopnjevanje napetosti in zagotavljanje prostora v medijih, a pridih skrivnosti oziroma "nadaljevanka" razkrivanja je dober magnet za stopnjevanje napetosti pred razkritjem celotnega vozila, napovedanega za avgust.
Kot poudarjajo pri Volvu, je notranjost novega XC90, najstarejšega prednika so predstavili leta 2002, najprestižnejša, kar so jih kdaj zasnovali pri švedskem izdelovalcu z bogato tradicijo in kitajskimi lastniki, ki so poskrbeli za nov zagon znamke.
Thomas Ingelath iz oblikovalskega središča znamke je ob predstavitvi prvih fotografij notranjosti poudaril osrednji element armature, to je zaslon na dotik, preko katerega voznik in sopotniki upravljajo številne sisteme v vozilu, dobivajo informacije in dostopajo do številnih spletnih storitev.
Predstavitev notranje podobe je le uvod v tehnično zanimivejše podrobnosti, na primer nov klimatski sistem, o katerem nameravajo več razkriti šele julija, nato pa predstavitveno kapljanje o drugih tehnoloških novostih, vključno s podvozjem in pogonskimi sklopi, nadaljevati do konca avgusta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje