Kot je v navadi pri tovrstnih osvežitvah modelov v ponudbi, so s kozmetičnimi posegi na zunanjosti poskrbeli za nekaj vidnih razlik med mlajšimi in starejšimi primerki S60, V60 in XC60. Pri lepotičenju zunanjosti naj bi imel velik vpliv splošni skandinavski dizajn, ki zapoveduje čiste forme brez dodatnega balasta. Čeprav so se odpovedali nekaterim zunanjim znakom prestižnosti, na primer kromirani obrobi prednje maske, pa bodo v notranjosti kupcem še naprej ponujali nekaj prestiža v podobi lesa in usnja.
Ob zunanji in notranji kozmetiki pa so poskrbeli tudi za boljše rezultate pri učinkovitosti in ravneh onesnaževanja pogonskih agregatov, ki ponujajo precej širok razpon izpolnjevanja želja in potreb kupcev. Podobno velja tudi za več nastavitev podvozja in pestro ponudbo opreme, med katero tradicionalno izstopa tista, ki je namenjena večji varnosti potnikov v vozilu, pa tudi drugih udeležencev v prometu.
Kot najvarčnejšega med motorji izpostavljajo dizelski štirivaljnik D2 z močjo 86 kilovatov (115 KM), ki naj bi v kombinaciji z ročnim menjalnikom dosegal povprečno porabo 4 litre na sto kilometrov in v zrak na kilometer izpuhal le 106 gramov ogljikovega dioksida.
Med varnostno opremo pa ne manjka sistem za zaznavanje pešcev s samodejnim zaviranjem ter nabor različnih opozorilnikov, kot so na primer zaznavanje vozil v mrtvem kotu, zaznavanje vozil, prihajajočih s strani, in zaznavanje prometnih znakov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje