V prestižno različico Mercedes-Benzovega SUV-ja, ki so ga oplemenitili pri AMG-ju, je namreč vgrajen 5,5-litrski motor V8 z največjo močjo 386 kilovatov (525 KM) in navorom 700 Nm. Kupci, ki se odločijo še za dodatno nadgradnjo v okviru paketa AMG performance, pa dobijo pod motornim pokrovom agregat, ki zmore 410 kilovatov (557 KM) in 760 Nm navora.
Kljub izrazitim presežkom moči pri izdelovalcu poudarjajo, da novi motor s povprečno porabo 11,8 litra na sto kilometrov na področju "varčnosti" prekaša primerljivega predhodnika z 28 odstotkov nižjo porabo goriva. Povprečna poraba naj bi bila enaka pri obeh motornih različicah, razlika, za katero poskrbijo dodatni kilovati in navor, pa se odraža v dinamičnosti oziroma konkretno v boljšem pospešku. Od 0 do 100 kilometrov na uro namreč avtomobil s "šibkejšim" motorjem pospeši v 4,8 sekunde, z močnejšim pa v 4,7 sekunde.
Za prenos moči skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik, voznik pa lahko izbira med različnimi programi prestavljanja, odvisno pač od potreb, voznih razmer in seveda razpoloženja. Avtomobil ima štirikolesni pogon, za varnejšo vožnjo pa skrbi vrsta sodobnih elektronskih pomočnikov.
Prodajo prestižnega in zmogljivega novinca naj bi začeli aprila letos, na domačem nemškem trgu bo treba zanj odšteti vsaj 108.885 evrov, za paket AMG performance pa doplačati 7.021 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje