Novi SL je prvič izdelan skoraj v celoti iz aluminija, kar pomeni, da je kljub dodajanju novih tehnoloških sklopov, predvsem s področja varnosti in pomoči vozniku, ter opreme, namenjene vrhunskemu udobju, v primerjavi s predhodnikom shujšal za približno 140 kilogramov. Nova konstrukcija karoserije, uporaba lažjih materialov in sodobnejše podvozje pa so mu poleg nove generacije motorjev zagotovili tudi boljše vozne lastnosti.
Vrh ponudbe predstavlja motor V8 v različici SL 500, z gibno prostornino 4.663 kubičnih centimetrov, ki zmore 325 kilovatov (435 KM) moči in 700 Nm navora. Pri izdelovalcu zagotavljajo, da naj bi motor v primerjavi s predhodnikom porabil tudi do 22 odstotkov manj goriva. Varčnejši pa naj bi bil tudi »šibkejši« motor v ponudbi. Različico SL 350 poganja motor V6 z gibno prostornino 3.499 kubičnih centimetrov, največjo močjo 230 kilovatov (306 KM) in navorom 370 Nm.
Mercedes-Benzov novinec naj bi na večino evropskih trgov pripeljal v prvi polovici prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje