Narejena bo iz trislojnega toaletnega papirja, del zneska od prodaje znamk, ki bodo na voljo od konca meseca, pa bodo namenili za dobrodelnost.
Za vsak prodan blok znamk v obliki in velikosti enega kosa toaletnega papirja bo avstrijska pošta namenila 2,75 evra za dobrodelne namene. S tem želijo podpreti predvsem tiste, ki so bili med koronavirusno krizo najbolj prizadeti, so sporočili z avstrijske pošte.
Samolepilna znamka iz recikliranega papirja se bo odtrgala na podoben način kot toaletni papir, na njej pa bo upodobljen mladič slona, ki je v sosednji Avstriji postal simbol za enometrsko medosebno razdaljo v času preprečevanja širjenja okužb z novim koronavirusom.
Ideja za tematsko znamko in projekt je nastala že spomladi. Ker pa je bil takrat toaletni papir tako želeno blago, da ga je bilo težko dobiti, so idejo uresničili šele zdaj.
300.000 spominskih znamk bo na voljo od 30. oktobra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje