Nagrajence bodo izbrali na podeželju, kjer je precepljenost s cepivom proti koronavirusu še vedno prenizka. Precepljenost zaposlenih v podjetju naj bi se sicer že približevala 70 odstotkom, a s pobudo želijo k cepljenju spodbuditi tudi okoliške prebivalce, ki ne delajo v njihovih obratih.
Prav podjetje JBS je lani doživelo plaz kritik zaradi ravnanja ob izbruhu pandemije. Delavci so morali na delo namreč hoditi, čeprav so kazali znake okužbe. Zaradi nepripravljenosti podjetja, da bolnim zaposlenim odobri bolniški dopust, so njihovi obrati postali žarišča okužb, številni zaposleni pa so tudi umrli.
S pomočjo cepilni kampanji želijo zdaj v podjetju izboljšati javni ugled, niso pa edini, ki z vlado sodelujejo pri promociji cepljenja. Po svetu so zaživele številne podobne nagradne igre, kjer so cepljeni lahko dobili zelo različne nagrade, od kokoši do marihuane.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje