Zdaj čakajo na podelitev certifikata, ki jim bo omogočal prodajo na evropskem trgu.

Razvoj električne samokolnice, ki olajša delo uporabnika pri prevozu bremen, tudi navkreber, je potekal v dveh smereh. Najprej so konstrukcijsko prilagodili ogrodje, da so lahko vanj umestili vse potrebne elektrokomponente, nato pa so se lotili programiranja krmilne enote, ki prek povratnih informacij s tipal nadzira delovanje elektromotorja.

Glavno vodilo razvoja je bilo izdelati izdelek, ki bi se po uporabnosti čim bolj približal običajni samokolnici. Upravljanje so poenostavili s senzorjem na ročki, prek katerega uporabnik s prstom nadzira oziroma prilagaja hitrost samokolnice. Vso energijo za premikanje daje električni pogon, ki ob vožnji navzdol tudi zavira, tako ustvarjena energija pa obenem polni baterijo.

Največja hitrost Karjole je 12 kilometrov na uro naprej in štiri kilometre na uro vzvratno, litijeva baterija z zmogljivostjo 8 Ah naj bi zadoščala za največ 10 ur uporabe. Maksimalna obremenitev je 100 kilogramov.

Podjetje je registrirano v Ljubljani, ves razvoj in izdelava prve serije pa sta potekala v prostorih podjetja Levplast v vasi Levpa v občini Kanal ob Soči, ki se je pred časom zaradi selitve proizvodnje v tujino znašlo v težavah. Idejni vodja projekta Marko Makarovič je k projektu pritegnil tako zaposlene v podjetju kot mlade tehniške izobražence in študente tehniških strok iz okolice.