O tem bi znali veliko povedati švicarsko in avstrijsko podjetje, ki sta se kar sedem let "preganjali" po sodiščih. Vzrok: švicarski velikan, proizvajalec čokolade Lindt & Sprüngli, se je podal na maratonsko sodno bitko, s katero je želel zaščititi enega svojih najbolj prepoznavnih proizvodov - zlatega velikonočnega zajca. Avstrijsko podjetje Hauswirth je namreč že pred leti na police poslalo skoraj enakega zajca, ki pa se je seveda razlikoval po okusu čokolade.
Gre za zavajanje kupcev
Švicarji so tako pravico šli iskat na sodišče in po dolgem boju le dosegli, da je dunajsko sodišče odločilo, da morajo pri Hauswirthu takoj nehati izdelovati zajce, ovite v zlato folijo ter ozaljšane z rdečo pentljo. Trdili so, da gre pri tem za zavajanje kupcev, saj se zajca različnih proizvajalcev brez težav zameša.
Lindt je svoj prepoznavni izdelek prvič ponudil kupcem že leta 1952, leta 2000 pa je izdelku zaščitni znak podelila tudi Evropska unija.
Poskusili so tudi Nemci
Zanimivo je, da avstrijsko podjetje ni edino, ki si je upalo stopiti na spolzek "čokoladni" teren. Pri Lindtu namreč skrbno bdijo nad konkurenco, zato jim ni ušlo, da je lani s podobno "prevaro" poskusil tudi bavarski proizvajalec Confiserie Riegelein. Nemci so namreč prav tako ponudili v zlat papir ovitega čokoladnega zajca, ki pa je imel namesto rdečega okoli vratu ovit rjavi trak, njegova ušesa pa so bila le za malenkost daljša od švicarskega ponosa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje