


Na festivalu, posvečenem kulturi novih medijev ter digitalni in elektronski umetnosti, vsako leto izberejo in poudarijo eno gostujočo državo oziroma njene intermedijske umetnike. V letu 2005 je bila pod drobnogledom Brazilija, letos pa jo je zamenjala Slovenija. Predstavljeni so projekti slovenskih umetnikov, ki sodelujejo z zavodom Aksioma, ki je, poleg Virtualne baze Intima, pristojen za slovenske projekte na festivalu.
Film s ščepcem filozofije
Davide Grassi, naš verjetno najbolj znan producent intermedijskih umetnosti, v Torinu gostuje z virtualno biopolitično agoro DemoKino, ki je tokrat predstavljena kot interaktivna projekcija ob pomoči italijanskega filozofa, teoretika medijev in scenarista projekta Antonia Caronie. Caronia sodeluje tudi pri predstavitvi intermedijskega projekta Problemarket.com - Borza problemov Davideja Grassija in Igorja Štromajerja. Tokratna predstavitev analizira italijansko predvolilno težavo državnega pomena - gradnjo hitre železnice, ki bo povezala Torino z Lyonom.
Od dokumentarca do gverilskega baleta
Poleg naštetega so na ogled postavljeni dokumentarni film Borze problemov, video ProNews kolektiva Bast, medmrežni gverilski balet Ballettikka Internettikka avtorjev Igorja Štromajerja in Braneta Zormana ter raziskovalna platforma za intervencije v javnih prostorih SilentCell Network pobudnikov Mareta Bulca, Bojane Kunst, Davideja Grassija in Igorja Štromajerja.
Slovenski ustvarjalci so predstavljeni v prostorih Albertinske akademije lepih umetnosti (Accademia Albertina di Belle Arti). Izbrani projekti, ustanove in posamezniki so tudi sicer tesno povezani. Njihovo vpetost v širši domači in mednarodni ustvarjalni kontekst intermedijskih umetnostih je v festivalskem katalogu predstavila kustosinja Nataša Petrešin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje