Avtorja raziskujeta medije doma in v tujini. Foto: Maska
Avtorja raziskujeta medije doma in v tujini. Foto: Maska

Avtorja v knjigi, ki jo je izdala založniška hiša Maska, predvidevata, da bi se v Sloveniji lahko zgodilo, da bi si skupina desetih lastnikov in petih najplivnejših nadzornikov med seboj razdelila slovenski medijski prostor. Verjetno bi nato sledila prodaja tujim lastnikom. Bašić Hrvatinova in Kučić v delu navajata tudi največje lastnike slovenskih medijev in tako odgovarjata na vprašanje, kdo ima največjo moč v državi.

Ukrepi niso pomagali
S knjigo sta avtorja želela pokazati, da medijska lastništva niso le stvar akademske razprave, ki ni povezana s prakso. Tako odgovarjata tudi na vprašanje, ali "služijo" mediji kapitalu ali interesom državljanov; ugotovavljata, da prvim. Medijsko raziskovanje v Sloveniji je netransparentno, tudi ob ugotovitvi formalnega lastništva pa dejanski lastnik še ni znan, sta zapisala avtorja. Pišeta tudi, da se bo Slovenija morala soočiti s posledicami, ki jih je v želela preprečiti s privatizacijo, omejevanjem lastniških deležev in dvema medijskima zakonoma.

Razmere po svetu
Podata se tudi preko meja in raziskujeta evropske in svetovne medije ter politiko in zakonodajo, ki jih določata. Posebej se posvetita razmeram v Franciji, Nemčiji, Italiji in imperiju, ki ga je Rupert Murdoch zgradil v Avstraliji, Veliki Britaniji in ZDA.