V prostorih ministrstva za kulturo je Phillips, ki prihaja iz Oxford Brookes University, spregovoril članom Društva slovenskih založnikov (DSZ) in sorodnih organizacij založnikov, knjigarnarjev in knjižničarjev. Predavanje na temo Beri naslovnico - kako knjige najdejo svoje pravo mesto na trgu je v precep vzelo naslovnice leposlovja za odrasle.
Učil se je pri oxfordski univerzitetni založbiAngus Phillips je predstojnik oddelka za založništvo na univerzi Oxford Brookes in direktor Mednarodnega centra za založniške študije. Izkušnje je nabiral v založbi Oxford University Press. Phillips svetuje podjetjem, ki se ukvarjajo z založništvom, ter izobražuje svoje rojake in tuje strokovnjake v založništvu glede trženja, urejanja in vodenja. Je tudi član mednarodne svetovalne komisije za mednarodno konferenco o knjigi, ki je leta 2005 potekala pod okriljem univerze Oxford Brookes, in član uredniškega odbora pri reviji Journal of the Book. Veliko je v strokovnih knjigah pisal o spletu, urednikovanju in knjižnih naslovnicah, ki so prva komunikacija s kupcem in bralcem.
Oblikovanje naslovnic postaja "timsko delo"
Ravno knjižne naslovnice ali ščitni ovitki knjig neposredno podajajo spročilo o vsebini ter tako vplivajo na knjigarje in na potencialne kupce. Da so naslovnice za prodajo knjig res pomembne, dokazuje tudi vse zahtevnejši proces potrditve opreme knjig, v katerem se založniki dogovarjajo tudi s knjigarji in ne le z uredniki in tržniki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje