Glede na velikost kitajskega trga je namreč težko govoriti o enotnosti povpraševanja. Podobo trga prestižnih vozil so po navadi močno določali kupci v Hongkongu, ki se mu še vedno močno poznajo ekonomske razlike, ustvarjene z dolgoletno kolonialno ločenostjo od Kitajske. Zanimanje za nemške prestižneže pa postopoma narašča tudi drugje in z rekordno prodajo v letu 2011 je Kitajska postala za Audi največji tuji trg.
Audi Q5, ki ga za domači trg izdelujejo v novi Audijevi tovarni v Čangčungu, je s 54.260 primerki vodilni v segmentu prestižnih SUV-jev. Dobro gre v prodajo tudi audi A4L s podaljšano medosno razdaljo, ki so jih lani prodali 84.508, rekorder med domačimi izdelki pa je audi A6L prejšnje generacije, ki so jih v letu 2011 prodali 113.232. V primerjavi z evropskimi sorodniki ima tudi ta limuzina daljšo medosno razdaljo, novo generacijo pa naj bi začeli izdelovati in prodajati še letos.
Med Audijevimi izdelki, ki jih uvažajo, pa sta najbolj iskana Q7 in A8L. Prvih so prodali 19.063, drugih pa 12.425, za oba je Kitajska največji trg.
Pri Audiju pričakujejo tudi v prihodnosti rast povpraševanja po njihovih izdelkih, zato so že napovedali povečevanje proizvodnih zmogljivosti. V Čangčungu naj bi letno izdelali 300.000 vozil, v novi tovarni v Fošanu, pa naj bi leta 2013 dosegli letno proizvodnjo od 150.000 do 200.000 vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje