Volkswagen caddy bo kupce vabil tudi s svojo prilagodljivostjo različnim potrebam in nalogam. Foto: M. Kr.
Volkswagen caddy bo kupce vabil tudi s svojo prilagodljivostjo različnim potrebam in nalogam. Foto: M. Kr.

Kupcem se nameravajo prikupiti predvsem z možnostjo izbire med več karoserijskimi različicami, pestro izbiro pogonskih agregatov in menjalnikov, manjšo porabo goriva, nižjimi stroški vzdrževanja ter visoko ravnjo ponudbe opreme. Med posebnostmi v ponudbi pa izpostavljajo možnost izbire štirikolesnega pogona 4MOTION, samodejnega menjalnika DSG, pomoč pri speljevanju po klancu in to, da je ESP vgrajen serijsko v vse različice caddy. Pri novi generaciji so dodatno pozornost namenili različicam za zasebno uporabo, ki ponujajo več izbire pri opremi, višja pa je tudi raven udobja.

Novi caddy v gospodarski preobleki furgonske različice vstopa na trg s ceno 12.990 evrov, v potniški podobi pa s 13.990 evri za caddy startline 1,2 TSI s 63 kW.

Najšibkejši motor TSI s 63 kilovati (85 KM) je vstopni pogonski agregat pri vseh navadnih različicah caddyja, pri sedežni za prevoz potnikov, furgonu za prevoz tovora, krpanu s petimi sedeži in fiksno pregrado za tovorni prostor, pri podaljšani različici maxi pa ponudbo začenja zmogljivejši 1,2-litrski TSI s 77 kilovati (105 KM). Za podaljšanega furgona je treba odšteti najmanj 16.576, za sedežno različico pa 18.016 evrov.

V ponudbi je šest novih motorjev, in sicer štirje dizelski TDI z močmi 55 kW (75 KM), 75 kW (102 KM), 81 kW (110 KM) in 103 kW (140 KM) ter dva bencinska TSI s 63 kW (86 KM) in 77 kW (105 KM), kar zagotavlja dovolj možnosti prilagoditve izbire potrebam posameznih kupcev. Tudi glede na količino in obseg tovora. Pri furgonu s standardno medosno razdaljo je tovoru namenjenih 3.030 litrov prostornine, pri podaljšani različici maxi pa do 3.880.