Za terenca, ki si zasluži Maybachovo značko, so pri Mercedesu vzeli model razreda G, ga malce podaljšali, opremili z masažnimi sedeži ter ga z dodatkom platnene strehe v skladu s tradicijo poimenovali Landaulet.
Limuzinsko razkošje
Bistvo tega avtomobila je združitev izjemnih terenskih zmogljivosti s skoraj dekadentnim razkošjem. Prve mu zagotavljajo 45-centimetrska oddaljenost od tal, 22-palčna kolesa, obuta v pnevmatike z merami 325/55 R22, popolne zapore diferencialov ter reduktor. Za razkošno udobje v 5,35 metra dolgem avtomobilu, ki se ponaša s 3,42-metrsko medosno razdaljo pa med drugim v drugi vrsti skrbita sedeža iz mercedesa razreda S pullman, ki ponujata tudi masažo z vročimi kamni, zaslona za potnika, mizici, ki se pospravita v sredinsko konzolo ter ogrevana oziroma hlajena držala za pijačo. Tu je seveda še električno pomična platnena streha, ki se pospravi v 20 sekundah, upravljati pa jo je mogoče zgolj z zadnjih sedežev.
Pod sprednjim pokrovom se vrti AMG-jev šestlitrski bencinski V12 stroj, ki s pomočjo dveh turbopuhal razvije 463 kilovatov (630 KM) in 1.000 Nm navora. Pri Mercedesu zagotavljajo, da je to dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v manj kot šestih sekundah. Če končna hitrost ne bi bila elektronsko omejena na 180 kilometrov na uro, pa bi se kazalec na merilniku lahko povzpel na 240.
Terenski landaulet bo nastajal v tovarni Magna Steyr v Gradcu, a izdelali jih bodo le 99. Koliko bo za ta ekstremno zmogljiv ter obenem ekstremno luksuzen stroj odšteti, ni še znano, predvidevamo pa, da ne manj kot pol milijona evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje