Clio grandtour je uporabnejši in za marsikoga tudi atraktivnejši kot njegov manjši sorodnik. Foto: M. Kr.
Clio grandtour je uporabnejši in za marsikoga tudi atraktivnejši kot njegov manjši sorodnik. Foto: M. Kr.

Pri karavanski različici clia je povsem upravičeno obuditi spomni na slogan, da ima vse kar imajo veliki. Grandtourjeva zunanja podoba seveda sledi oblikovalskemu slogu manjšega brata, podaljšani zadek pa deluje precej bolj skladno kot pri podobnih poskusih podaljševanja v preteklosti. Prav v zadku pa se skriva tudi dodana vrednost novega Renaultovega izdelka, ki je pripeljal tudi na slovenski trg.

Grandtour je 204 milimetre daljši od kombilimuzine in zato v prtčjažniku zagotavlja 443 kubičnih decimetrov prostornine namenjene prtljagi. Omenjeni prostor je mogoče razdeliti z dvojnim dnom, ki ustvari ravno nakladalno površino, pred očmi nepridipravov pa skrije kakšno računalniško torbo tudi v primeru, da je rolo prtljažnega prostora zvit. S podiranjem zadnjih sedežev je mogoče razpoložljivi prostor za prtljago ali že kar tovor povečati na 1.380 kubičnih decimetrov, podiranje naslonjala sovoznikovega sedeža pa omogoča prevoz predmetov dolgih do 2.480 milimetrov.

Ponudba pogonskih agregatov in ravni opreme je bolj ali manj enaka kot pri kombilimuzini, to trenutno pomeni dva bencinska in dva dizelska motorja, ki ju je mogoče kombinirati tudi s sistemom stop & start. Bencinski par predstavljata motorja z močjo 54 kilovatov (75 KM) in 66 kilovatov (90 KM), dizelski pa z močjo 55 kilovatov (75 KM) in 66 kilovatov (90 KM).

Izhodiščne uradne cene so postavljene na osnovo kombilimuzine, za karavanski podaljšek je treba doplačati 700 evrov, kar pomeni, da je za najcenejšega bencinskega clia grandtour treba v Sloveniji odšteti 11.690 evrov, za dizelskega pa 14.690 evrov. Tako rekoč že samoumevni akcijski popusti pa omenjena zneska kar precej znižajo.