2,0-litrski motor s sistemom dveh hladilnikov polnilnega zraka Opel že ponuja pri večjem hišnem modelu insignia, po novem pa se bodo lahko za dodatno dizelsko moč odločili tudi kupci aster. Motor 2,0 BiTurbo CDTI, zmore 143 kilovatov (195 KM) moči in 400 Nm navora, na voljo pa bo pri vseh treh karoserijskih različicah astre, petvratni kombilimuzini, kupeju GTC in karavanu sports tourer.
Kljub moči in zmogljivostim, ki precej presegajo okvire, dovoljene na večini evropskih javnih cest, najhitrejša petvratna različica namreč po trditvah izdelovalca dosega hitrosti do 226 kilometrov na uro in je uradno najhitrejša dizelska astra do zdaj, pa je motor primeren tudi za "normalno" uporabo. Pri Oplu poudarjajo, da je motor zelo učinkovit in izpostavljajo podatek, da naj bi bila povprečna poraba goriva pri različici GTC le 4,9 litra na sto kilometrov, na kilometer pa naj bi izpuhal le 129 gramov ogljikovega dioksida.
Podrobnosti o opremi in cene za posamezen trg za zdaj še niso znane, obljubljajo pa, da bo ponudba opreme bogata in po okusu zahtevnih kupcev, ki niso zadovoljni le s presežkom moči pod motornim pokrovom. Sicer pa bodo začeli naročila sprejemati že jeseni, v prodajne salone pa naj bi najzmogljivejše dizelske astre uradno zapeljale pred koncem leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje