Fiatov podpredsednik, zadolžen za mednarodne operacije, Lorenzo Sistino si želi malčkovega uspeha na velikanskem kitajskem trgu. Foto: Fiat
Fiatov podpredsednik, zadolžen za mednarodne operacije, Lorenzo Sistino si želi malčkovega uspeha na velikanskem kitajskem trgu. Foto: Fiat

Serijo z imenom »First edition« so pripravili v sodelovanju s kitajskimi umetniki, ki so poskrbeli za predloge unikatnih poslikav. Pet uveljavljenih mladih avtorjev s področja oblikovanja in grafične umetnosti je »dodelalo« makete Fiatovih malčkov, ki so služile za izdelavo poslikav primernih za nanos na prave avtomobile. Vsa vozila iz številčno omejene serije, ki bo na voljo le na kitajskem trgu, so različica fiat 500 lounge, z 1,4-litrskim motorjem multiair, ki zmore 75 kilovatov (101 KM) in 133 Nm navora, v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.

Avtomobili iz omejene serije »First edition« ne bodo na prodaj v redni prodaji, ampak jih bodo na podlagi žrebanja ponudili kot zamenjavo za izbrano serijsko različico stotim kupcem, ki bodo vplačali avtomobile v predprodaji, še pred uradnim prihodom modela na kitajski trg.

Začetek prodaje modela fiat 500 pa je le prvi pomembnejši korak italijanskega izdelovalca pri uvajanju znamke na velikanski trg. V prihodnjem letu nameravajo kitajskim kupcem ponuditi še fiat 500C, različico s platneno streho ter posebno različico »500 by Gucci«. Konec leta 2012 pa naj bi v sodelovanju s kitajskim partnerjem GAC začeli prodajati tudi limuzino s Fiatovim znakom, ki jo bodo izdelovali v njihovi lokalni tovarni.

Fiat 500 pa bo zaenkrat prihajal na kitajski trg iz mehiške tovarne v Toluci. Kupcem bodo ponudili le 1,4-litrski bencinski motor in samodejni menjalnik, več izbire bo pri opremi in barvah karoserije. Predvidena cena vstopnega modela na kitajskem trgu je 190.000 RMB, kar je približno 20.645 evrov.