Pri doseganju rekordov so upoštevali pravila Mednarodne avtomobilistične zveze FIA (Federation Internationale de l’Automobile) za kategorijo B, v katero sodijo vozila serijske proizvodnje iz skupine 1 s štiritaktnimi motorji in razreda 5, ki določa gibno prostornino med 850 in 1.000 kubičnimi centimetri.
V treh focusih so bili namreč vgrajeni novi 1,0-litrski ecoboost motorji z močjo 92 kilovatov (125 KM), ki zagotavljajo doseganje hitrosti do 193 kilometrov na uro, za svoje delo pa v povprečju porabijo 5,0 litra na sto kilometrov in v zrak izpuhajo 114 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Tri preizkusne avtomobile so vzeli iz redne serijske proizvodnje, njihovo utekanje in samo doseganje rekordov pa je potekalo pod nadzorom francoske zveze za avtomobilski šport. Ekipa voznikov, v kateri je bil tudi Jari-Matta Latvala, zvezda svetovnega prvenstva v reliju, je dosegla 16 različnih rekordov na razdaljah od 1 do 4.104,7 kilometra.
Med doseženimi rekordi so tako na primer največja hitrost 113,552 km/h dosežena na enem kilometru po mirujočem startu, največja hitrost 176,168 dosežena na enem kilometru po letečem startu ter največje povprečne hitrosti na razdaljah 10, 100 in 500 kilometrov ter največje povprečne hitrosti v šestih, dvanajstih in štiriindvajsetih urah.
Doseženi rekordi sicer za večino normalnih uporabnikov nimajo posebne vsebinske vrednosti, vsekakor pa so priznanje in spodbuda za konstruktorje novih trivaljnikov, ki že prestajajo najbolj zahteven preizkus – prodajo na nekaterih evropskih trgih. Po prvih prodajnih rezultatih očitno uspešno, saj so pri Fordu z odzivom kupcev na nekaterih ključnih trgih zadovoljni in optimistično gledajo v prihodnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje