Obiskovalci festivala hitrosti v Goodwoodu v Veliki Britaniji so si lahko oči napasli na mercedesu-AMG GT R, ki je še zmogljivejša različica modela GT S.
Mercedes-AMG GT R je bolj kot model GT S prilagojen za vožnjo na dirkališču. V primerjavi z njim zmore še več moči. V8 štirivaljni motor z dvema turbinama razvije 430 kilovatov moči in 700 Nm navora, kar je 55 kilovatov moči več in 50 Nm navora več od različice GT S.
Hkrati je zaradi uporabe dodatkov za izboljšanje pretoka zraka in stabilnost na cesti iz ogljikovih vlaken, kot tudi lahkih platišč, lažji za dobrih 50 kilogramov in tehta 1555 kilogramov.
Menjalnik prestavlja hitreje
Izboljšali so tudi elektroniko dvosklopčnega samodejnega menjalnika, ki omogoča hitrejše prestavljanje. Vse to omogoča, da je pospešek od 0 do 100 km/h 3,6 sekunde, najvišja hitrost pa 318 km/h (različica GT S pospešuje do elektronsko omejenih 310 km/h). Tovarniški podatki razkrivajo, da je povprečna poraba avtomobila 11,4 l/100 km, emisije CO2 pa 259 gramov na kilometer.
Mercedes je na modelu GT R spremenil motorno masko, izboljšali so zavorni sistem in podvozje (voznik lahko izbira med tremi režimi delovanja), športni izpuh, posebnost avtomobila je tudi posebna zelena barva karoserije, ki so jo poimenovali kar "zeleni pekel," po dirkališču Nürburgring, kjer so inženirji testirali vozne sposobnosti vozila.
Spremembe so tudi v potovalni kabini. Sedeži so le ročno nastavljivi, varnostni pasovi so obarvani v rumeno barvo, tudi okrasni šivi na usnju so rumene barve.
Mercedes bo začel športni model tržiti novembra, cene še niso znane.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje