Mini kot lahko gospodarsko vozilo je zanimiva opcija za vse podjetnike, ki si lahko privoščijo malce prestižne opaznosti. Foto: Mini
Mini kot lahko gospodarsko vozilo je zanimiva opcija za vse podjetnike, ki si lahko privoščijo malce prestižne opaznosti. Foto: Mini

Znamka že nekaj let uspešno gradi svoj imidž in na trgu ponuja izdelke višjega cenovnega razreda, s pospešeno širitvijo ponudbe modelov, pa širi tudi krog morebitnih kupcev. Lahki dvosedežni dostavnik z zaprtim furgonom tako ni povsem nesmiseln prototip brez morebitne serijske prihodnosti, ampak razumljiva in dokaj smiselna poteza, da bi si znamka odrezala košček tržne pogače s na trgu lahkih dostavnikov.

Prototip clubvan po mnenju snovalcev združuje prestiž znamke in značilne vozne lastnosti znamkinih modelov. Zasnovali so ga na modelu clubman, kljub le dvema sedežema, pa ohranili še dodatna vrata na desnem boku, ki olajšajo nalaganje prtljage oziroma tovora neposredno za sedeža. Glavni dostop do tovornega dela vozila, pa je seveda skozi dokaj veliko odprtino na zadku, s parom krilnih vrat.

Tovorni del vozila se od siceršnjih furgonov že na prvi pogled loči po bolj kakovostni obdelavi in temeljitem oblazinjenju, ki zaščiti tudi bolj občutljivi tovor. Pri morebitnem serijskem modelu, pa bodo verjetno kupcem ponudili različne opcije oziroma nadgradnje. Od bolj ali manj osebne različice za uporabnike, ki ne rabijo dodatnih sedežev v drugi vrsti, v povečan »prtljažnik« pa lahko spravijo opremo in orodje za svoje delo, do bolj robustnih različic z manj občutljivimi oblogami tovornega prostora. Ne glede na omenjene detajle pa bi morebitni serijski clubvan sodil med dostavnike z imidžem in manj z racionalno uporabnostjo.