Statistika trčenj vozil s pešci predstavlja za avtomobilsko industrijo globalen izziv, s katerim se izdelovalci soočajo na več načinov. Število smrtnih žrtev med pešci namreč predstavlja kar 25-odstotni delež na Kitajskem, v Evropi 14-odstotni delež in v ZDA 12-odstotni delež.
Volvo je tako že leta 2010 predstavil sistem za samodejno zaviranje v primeru zaznave možnosti trčenja vozila in pešca, z novim modelom V40 pa so začeli serijsko vgradnjo varnostnega meha za pešce.
Sistem sestavljajo senzorji, ki zaznajo stik s predmetom in če ustreza obliki človeške noge, krmilna enota aktivira pirotehnične naboje, ki sprostijo zadnji del pokrova motorja in aktivira varnostni meh. Ta za deset centimetrov dvigne pokrov motorja, da ustvari praznino med pokrovom in tršimi deli motorja, ter prekrije del vetrobranskega stekla, da ublaži trk telesa pešca z vozilom in tako zmanjša poškodbe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje