Dogodek je tudi letos privabil pisano množico ljudi, med katerimi so tako lastniki bolj ali manj čistokrvnih GTI-jev različnih letnikov, kot tudi le radovedneži in seveda znamka, ki nosi odgovornost za nastanek legende. Dogodek ima namreč tako velik pomen, da se nanj resno pripravljajo tudi v koncernu Volkswagen in poskrbijo za bogato vsebino na dogodku.
Ob Vrbsko jezero so letos tako pripeljali kabrioletsko različico golfa GTI, ki je sicer uradno premiero v javnosti doživela že marca v Ženevi, posebno presenečenje za obiskovalce pa so pripravili s predstavitvijo cestne različice pola R WRC. Različica, ki ustreza vsem predpisom za normalno uporabo v javnem prometu, temelji na prototipu novega pola R WRC, pripravljenega za najprestižnejše relijske preizkušnje.
Relijski dirkalnik poganja 1,6-litrski motor TSI z močjo 220 kilovatov (300 KM), ki zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,1 sekunde. Za cestno različico pa so predvideli malce krotkejši 2,0-litrski motor TSI z močjo 162 kilovatov (220 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje