Vsi novoregistrirani avtomobili v Nemčiji bodo leta 2030 brezemisijski, je o smelih načrtih v povezavi z zmanjšanjem škodljivih izpustov v ozračju povedal nemški državni sekretar na zveznem ministrstvu za gospodarstvo in energijo Rainer Baake.
Da bi Nemčija izpolnila že postavljene cilje, to je do sredine stoletja zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za od 80 do 95 odstotkov, bodo morali drastično znižati onesnaževanje, ki ga povzročajo promet in vozila z motorji z notranjim zgorevanjem, pravi Rainer Baake.
"Dejstvo je, da nam od leta 1990 ni uspelo znižati škodljivih izpustov v ozračje, ki jih povzroča promet. Vsaj pri osebnih vozilih imamo zdaj rešitve," pravi Baake, ki meri na povečanje električnih vozil na cestah. Že z množičnejšo prodajo baterijskih vozil bi do leta 2020 izpuste ogljikovega dioksida v primerjavi z letom 1990 znižali za 40 odstotkov, je prepričan politik.
Miselnost kupcev želijo spremeniti s subvencijami
Vlada Angele Merkel je aprila najavila, da bodo nakup električnega avtomobila subvencionirali s 4.000 evri, medtem ko stimulacija na priključne hibride (plug-in) znaša 3.000 evrov. Na ta način, z denarnimi subvencijami, in s sistematičnim delom ter krepitvijo zavedanja o ohranjanju okolja jim je uspelo na Norveškem voznike prepričati, da kupijo električno vozilo. Norveška ima statistično največ električnih avtomobilov na število prebivalcev.
Baake je prepričan, da bodo prav s programom subvencij v prihodnjih štirih letih prodali pol milijona električnih vozil, skupaj s hibridnimi vozili pa naj bi bi prodali milijon vozil.
Nemška vlada pričakuje, da bo na nemškem trgu vozil do leta 2025 osem odstotkov vseh vozil brezemisijskih. Danes je trg električnih vozil v Nemčiji velik 0,6 odstotka. Do leta 2030 naj bi se število električnih vozil in hibridov v Nemčiji povzpelo na šest milijonov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje