Kupci se morda res niso povsem skladali s ciljnim občinstvom, ki so ga predvideli prodajni strategi, toda na koncu so za veliko večino izdelovalcev najpomembnejše prodajne številke, ne glede na to, kdo sedi za volanom. Po treh letih prodaje prve generacije na trg prihaja druga, za katero pri Nissanu samozavestno zagotavljajo, da je sposobna nadaljevati trend ali celo izboljšati rezultate.
Poleg obveznih kozmetičnih izboljšav na zunanji podobi bo novi juke kupce privabljal tudi z obsežnim seznamom serijske in dodatne opreme, med katero ne manjkajo visokotehnološki dodatki, ki so večinoma združeni v sklop tako imenovanega "safety shielda" ali varnostnega ščita, ki z več sistemi spremlja dogajanje v okolici vozila, dviguje raven varnosti in znižuje raven stresa za voznika.
Med napredno tehniko se uvršča tudi paleta pogonskih agregatov, vključno z novim 1,2-litrskim bencinskim motorjem DIG-T 115 z močjo 85 kilovatov (115 KM) in prenovljenim 1,6-litrskim DIG-T 190 z močjo 140 kilovatov (190 KM).
Juke bo tako kot predhodnik na voljo s tremi ravnmi opreme, vendar ne v vseh kombinacijah pogonskih agregatov, podobno velja za možnost izbire dvokolesnega ali štirikolesnega pogona. Za najcenejšo različico bo treba na slovenskem trgu odšteti 15.040 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje