Novi audi A6 bo najprej poskušal osvojiti predvsem poslovne kupce. Foto: Audi
Novi audi A6 bo najprej poskušal osvojiti predvsem poslovne kupce. Foto: Audi

Prestižna limuzina z lahko karoserijo in športnim podvozjem meri v dolžino 4,92 metra in v širino 1,87 metra, visoka pa le 1,46 metra, kar ji poleg celotnega dizajna po prepričanju konstruktorjev zagotavlja tudi bolj športna prostorska razmerja. K zadnjemu pa bodo še več prispevali tradicionalno dinamični pogonski agregati. V ponudbi bo pet motorjev, dva bencinska in trije TDI, z razponom moči od 130 kW (177 KM) do 220 kW (300 KM). Njihova učinkovitost bo podprta s sistemom stop-start, rekuperacijskim sistemom energije in inovativnim izkoriščanjem toplote, kar med drugim vpliva na zmanjšanje porabe tudi do 19 odstotkov v primerjavi s prejšnjimi motorji. Malce pozneje pa bo na trg pripeljal tudi hibridni A6.

Pri izdelovalcu zagotavljajo, da bo prestižnemu lesku znamke primerna tudi ponudba serijske in dodatne opreme, vključno z različnimi visokotehnološkimi dodatki, ki so jih predstavili v večjem modelu A8.

Eden izmed takšnih dodatkov je navigacija MMI plus, ki deluje v tesni povezavi z opcijskimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi novega Audija A6. Podatke o izbrani poti posreduje krmilnikom za žaromete, za avtomatski menjalnik in za sistem adaptive cruise control s funkcijo stop & go. Varnostni paket audi pre sense lahko v mnogih primerih prepreči nezgode ali omili njihove posledice. Asistenčni sistem audi active lane assist vozniku pomaga vzdrževati smer vožnje, parkirni sistem s krmilno avtomatiko pa pomaga vrteti volan pri parkiranju.

V serijsko opremo bo med drugim vključen sistem za uravnavanje vozne dinamike audi drive select, izvedbe s pogonom spredaj bodo imele športni ESP z elektronsko prečno zaporo. Opcijsko bo na voljo udobno zračno vzmetenje, ki nosi ime adaptive air suspension in vključuje tudi uravnavano blaženje.

V ponudbi bodo tudi dobro znani napredni sistemi za prenos moči, ki bodo vezani na izbor motorja, na voljo pa bodo tri možnosti: ročni 6-stopenjski menjalnik, brezstopenjski multitronic ali – kot novost – športni s tronic.