Razprava o uvrščanju v nov ali katerega izmed že znanih avtomobilskih razredov je bolj ali manj stvar različnih pogledov. Precej jasnejša so dejstva o tem, da A7 sportback sodi med čistokrvne prestižneže, tako po lesketu znamke kot tudi vsebini. Za pogon si namreč lahko kupci izberejo le enega izmed štirih motorjev V6. Bencinski par predstavljata 2,8-litrski FSI in 3,0-litrski TFSI s 150 kW (204 KM) oziroma 220 kW (300 KM), dizelski par pa dva 3,0-litrska motorja TDI s 150 kW (204 KM) in 180 kW (245 KM). Trije motorji iz ponudbe, izjema je šibkejši dizel, poganjajo ga vsa štiri kolesa, za prenos moči pri njih skrbi 7-stopenjski samodejni menjalnik S tronic, pri motorju 3,0 TDI pa multitronic.
Šibkejši dizel tudi poganja najcenejšo različico audija A7 sportback, za katero je treba na slovenskem trgu odšteti 54.900 evrov.
Petvratni kupe pa poleg zmogljivih pogonskih agregatov kupcem ponuja tudi obilo napredne tehnologije, namenjene udobju, varnosti in zabavi. Dinamični značaj poudarja športno podvozje z elektromehanskim servokrmiljenjem, za več udobja lahko med drugim poskrbi zračno vzmetenje z uravnavanim blaženjem, štirikolesni pogon quattro ima sredinski diferencial s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej, kot opcija je na voljo tudi inteligentna navigacija, povezljiva s spletnimi storitvami. Dolg pa je tudi seznam naprednih asistenčnih sistemov, kot so na primer aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov in nočni vid.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje