Z dolžino 4,66 metra je nova octavia combi kar 90 milimetrov daljša od neposredne predhodnice, poleg tega pa je tudi 48 milimetrov širša. Večje zunanje mere so uspešno izkoristili pri zasnovi potniške kabine in seveda prtljažnika, ki je eden izmed najpomembnejših adutov karavanske različice.
S prostornino 610 litrov prtljažnik karavana sicer kombilimuzino prekaša le za 20 litrov, vendar pa je mogoče z odštevanjem sedežnih mest povečati prostornino prtljažnika na zavidljivih 1.740 litrov. Zaradi velike odprtine prtljažnih vrat se zadek tako po potrebi spremeni v pravi tovorni prostor, ki ima v kombinaciji z dvojnim dnom tudi ravno površino.
Ravni opreme so tudi pri karavanski različici enake kot pri kombilimuzini, podobno velja za ponudbo pogonskih agregatov. Štirje bencinski in štirje dizelski motorji ponujajo možnost izbire med razponom moči od 63 kilovatov pri motorju 1,2 TSI do 132 kilovatov pri motorju 1,8 TSI. Ponudba motorjev je nova, pri Škodi izpostavljajo podatek, da so do 17 odstotkov varčnejši kot motorji prejšnje generacije. V primerjavi z zadnjo pa je bistveno bogatejša tudi ponudba sodobnih asistenčnih sistemov.
Kupcem pa bodo ponujali še možnost izbire štirikolesnega pogona, ki bo na voljo s tremi motorji – 1,8 TSI z močjo 132 kilovatov, 1,6 TDI z močjo 77 kilovatov in 2,0 TDI z močjo 110 kilovatov.
Prvi trg, na katerega je zapeljala octavia combi, je seveda domači češki, v kratkem pa jo lahko pričakujemo tudi v Sloveniji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje