Kot je v sporočilu za javnost povedal direktor podjetja Hakan Samuelsson, to označuje konec pogonskih sklopov zgolj z motorji na notranje zgorevanje. Do leta 2025 pa želijo prodati milijon elektrificiranih avtomobilov.
Že leta 2014 so pri Volvu najavili, da naj bi bili v prihodnje vsi modeli ob klasičnih izvedbah na voljo tudi v hibridnih različicah.
V intervjuju za Automotive News Europe je Samuelsson povedal, da želijo biti vodilni proizvajalci na prehodu na elektrificirane modele. S tem se bo znamka okrepila in se razlikovala od ostalih.
Hitre spremembe
Volvova napoved kaže, kako trg drvi proti elektrifikaciji, na kar se Volvo pripravlja z zamenjavo modelov z motorji zgolj na notranje zgorevanje s paleto popolnoma električnih, priključno hibridnih ter modelov z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom.
Direktor oddelka za raziskave in razvoj pri Volvu Henrik Green je ob tem povedal, da bodo klasične modele opuščali postopoma do leta 2023 ali 2025.
Med letoma 2019 do 2021 bodo predstavili pet elektrificiranih modelov. Trije bodo Volvovi, dva pa bosta imela Polestarovo značko, ki se bo spremenila v samostojno globalno znamko visoko zmogljivih elektrificiranih modelov.
Od leta 2010, ko je prešel pod okrilje kitajskega giganta Zhejiang Geely Holding Group, je Volvo vložil milijarde v razvoj novih modelov, proizvodnih obratov in pogonskih sklopov, da bi postal spoštovanja vredna alternativa prevladujočim nemškim premijskim znamkam.
V prihodnje bodo vsi modeli, zasnovani na prilagodljivih platformah scalable pruduct architecture (SPA) in compact modular architecture (CMA) lahko opremljeni s popolnoma električnim, priključno hibridnim ali z 48-voltnim hibridnim pogonskim sklopom. Elektrificirane modele bodo proizvajali v Volvovih tovarnah v Evropi, na Kitajskem ter v novi tovarni v ZDA, ki bo začela obratovati prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje