Novinka je v primerjavi z neposredno predhodnico precej zrasla, v dolžino kar 114 milimetrov, kljub temu pa z dolžino 3,65 metra ostaja med najmanjšimi urbanimi avtomobili. V potniški kabini so serijski štirje sedeži, kot opcijo je mogoče izbrati tudi peto sedežno mesto. Za zadnjo vzdolžno pomično klopjo je v prtljažniku prostora še za do 260 litrov prtljage, ob podrtih sedežih pa gre v oglati zadek avtomobila do 870 litrov prtljage.
Pri Fiatu za začetek najavljajo ponudbo štirih motorjev, in sicer bencinskega 1,2-litrskega z največjo močjo 51 kilovatov (69 KM) in navorom 102 Nm, dizelskega 1,4-litrskega z največjo močjo 55 kilovatov (75 KM) in navorom 190 Nm ter dveh novih dvovaljnikov twinair. Oba sta 0,9-litrska, šibkejši zmore 48 kilovatov (65 KM) in močnejši, oplemeniten s turbinskim polnilnikom, 63 kilovatov (85 KM).
Pozneje naj bi vsaj na nekaterih evropskih trgih ponudbo razširili še z dvema izvedbama motorjev na plin, v ponudbo pa bodo uvrstili tudi različico pande s štirikolesnim pogonom. Cena nove pande naj bi na večini evropskih trgov ostala pod mejo 10 tisoč evrov, na slovenskem naj bi bila razlika do omenjene meje kar opazna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje