Peugeotovi drzni salonski prototipi se nemalokrat sčasoma preobrazijo v atraktivne serijske model. Foto: Peugeot
Peugeotovi drzni salonski prototipi se nemalokrat sčasoma preobrazijo v atraktivne serijske model. Foto: Peugeot

Ekipa oblikovalcev si je zadala za cilj ustvariti avtomobil, v katerem bi bilo prostora za šest potnikov, ki bi oblikovno izstopal, bil hkrati športen in varčen ter bi zagotavljal tudi užitek v vožnji. Nastal je HX1, prototip 495 centimetrov dolgega in 199 centimetrov širokega avtomobila, pri katerem je dolžina toliko bolj izrazita zaradi nizke strehe. Prototip je visok le 137 centimetrov.

Kljub tej nizkosti pa se potnikom le ne bi bilo treba pretirano bati za glavo, saj vstop olajšajo nenavadno zasnovana vrata, pri katerih so stekla visoko zaobljena na strešni del in s tem »povečajo« vstopno odprtino. V notranjost potniške kabine so štirje standardni sedeži s primerljivo ravnjo udobja spredaj in zadaj, dva dodatna pa je mogoče namestiti po potrebi, saj sta sicer zložena za prednja sedeža.

Konstruktorji prototipa so veliko pozornosti namenili tudi aerodinamiki vozila, ki je ne zagotavljajo le statične oblike karoserije, ampak so dodali tudi dinamične usmernike zraka, ki se prilagajajo hitrosti vozila in skrbijo za optimalni tok zraka. Zračni količnik, ki ga HX1 dosega, je tako 0,28.

Povsem v skladu z drznimi oblikami avtomobila prihodnosti pa je v prototipu vgrajen tudi napreden pogonski sklop, ki so ga pri Peugeotu že uporabili za model 3008 HYbrid4. Klasični 2,2-litrski dizelski motor z močjo 150 kilovatov (204 KM) poganja prednji par koles, za pogon zadnjega para pa skrbi električni motor z močjo 70 kilovatov (95 KM). Novost, ki jo ponuja HX1 pa je tehnologija plug-in, možnost polnjenja litij-ionskega baterijskega sklopa iz električnega omrežja.