Pod motornim pokrovom se v izrazitem nosu pet metrov dolgega vozila namreč skriva 6,0-litrski dvanajstvaljnik V12, ki doseže pri 6.750 vrtljajih 410 kilovatov (558 KM) moči, kar je za 17 odstotkov več kot pri neposrednem predhodniku. Večji pa je tudi navor 620 Nm, ki ga motor doseže pri 5.000 vrtljajih.
Zmogljivejši pogonski agregat ima tudi največ zaslug za boljši pospešek, saj avtomobil pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,9 sekunde, višja kot pri predhodniku pa je tudi končna hitrost 305 kilometrov na uro.
Kot poudarjajo konstruktorji, je rapide S zmogljivejši predvsem zaradi uporabljene tehnologije iz dirkalnih modelov znamke. Tehnološke izboljšave in novosti pa so poleg večje moči in navora ter boljših pospeškov in višje končne hitrosti zagotovile tudi bolj ekonomično porabo in nižjo vrednost izpustov ogljikovega dioksida. Seveda pa zadnji dve vrednosti pri kupcih tovrstnih avtomobilov skoraj gotovo nista prav v vrhu podatkov, ki jih želijo slišati oziroma se nanje ozirati.
Novinca bo mogoče pri katerem od le 146 pooblaščenih trgovcev znamke v svetu naročiti že v mesecu februarju, ko bodo znane tudi cene za posamezne trge.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje