Za zdaj še ni znano, ali bo romunski koncept duster kdaj zaživel tudi kot serijski avtomobil. Foto: Dacia
Za zdaj še ni znano, ali bo romunski koncept duster kdaj zaživel tudi kot serijski avtomobil. Foto: Dacia

Tako vsaj pravijo pri Dacii, kjer so pojasnili, da ima duster vse prednosti kupeja, pa tudi prostornost (zaradi medosne razdalje 2,8 metra) enoprostorcev.

4,25 metra dolg, poldrugi meter visok in 1,64 metra širok avtomobil je po merah nekoliko manjši kot avtomobili tega razreda (npr. BMW X6), vendar naj bi bila ravno to njegova prednost, vsaj kar se tiče mestne vožnje.

Zunanjost avtomobila je - kot se za študijo spodobi - drzna in nenavadna. Pozornost pritegnejo dolga in velika vrata, ki naj bi omogočala enostaven vstop in izstop iz avta. Nenavadno oblikovani so tudi prednji žarometi, ki se raztezajo skorajda do vrat.

Agregat vendarle Renaultov
Pod pokrovom se skriva že znani 1,5-litrski dizelski motor dCi s tehnologijo skupnega voda in filtrom trdnih delcev, ki razvije največjo moč 78 kilovatov (105 KM). Od ničle do stotice pa naj bi romunski "crossover" pospešil v nekaj manj kot 10 sekundah.

Tudi zaradi nizkega koeficienta upora zraka bo dacia na 100 km porabila 5,3 litra goriva, na kilometer prevožene poti pa naj bi v ozračje izpustila 139 gramov ogljikovega dioksida.

J. S.