Čeprav je santa fe svetovni model, pri izdelovalcu poudarjajo, da bo v drugi polovici leta mogoče na evropskih trgih izbrati različice, prilagojene specifičnemu okusu kupcev. V bolj ali manj univerzalni globalni embalaži boda vgrajeni evropskemu okusu in načinu vožnje prilagojeno krmiljenje, vzmetenje in zavorni sistem, prav tako pa konstruktorji zagotavljajo, da so poskrbeli za boljše obnašanje vozila pri višjih hitrostih, značilnih za evropske avtoceste.
Kupci v Evropi bodo lahko izbirali med tremi pogonskimi agregati, enim bencinskim in dvema dizelskima. Bencinske barve bo zastopal 2,4-litrski motor s 144 kilovati (193 KM) in 245 Nm navora, dizelske pa 2,0-litrski s 112 kilovati (150 KM) in 382 Nm navora ter 2,2-litrski s 149 kilovati (200 KM) in 431 Nm navora. Vsi trije bodo na voljo z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom.
Pri izdelovalcu so tudi očitno prepričani o uspehu modela na evropskem trgu, kjer so od leta 2000 naprej prodali 350.000 predhodnikov tretje generacije, saj napovedujejo, da si bodo že v prvem polnem letu prodaje, torej v l. 2013, odrezali kar pet odstotkov tržnega deleža v razredu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje