Foto:
Foto:

Prvi mož španske znamke Jürgen Stackmann je ob predstavitvi karavanske različice modela leon kot enega izmed pomembnih prodajnih adutov samozavestno poudaril prav zunanjo podobo avtomobila, ki zaradi prostora v zadku še dodatno širi krog kupcev in v primerjavi s kombilimuzino povečuje prilagodljivost oziroma uporabnost avtomobila.

Karavan, ki meri v dolžino 4,54 metra je 28 centimetrov daljši od kombilimuzine, dodatni centimetri pa ne vplivajo bistveno na težo vozila, ki je pri osnovni različici večja le 45 kilogramov. Precej prostornejši je s 587 litri prtljažnik karavana, pri kombilimuzini je namreč za prtljago na voljo le 380 litrov prostornine.

Sicer pa je predvidena ponudba opreme in motorjev sport tourerja bolj ali manj enaka kot pri kombilimuzinah. Bencinski motor 1,2 TSI je na voljo v dveh izvedbah z močjo 63 kW (86 KM) in 77 kW (105 KM), motor 1,4 TSI zmore 90 kW (122 KM), motor 1,4 TSI pa 103 kW (140 KM). Najzmogljivejši bencinski motor v ponudbi je 1,8 TSI z močjo 132 kW (180 KM) in navorom 250 Nm, na voljo je za izvedbo FR.

Kar nekaj izbire je tudi pri dizelskih motorjih TDI, osnovo predstavlja 1,6 TDI z močjo 66 kW (90 KM), sledi 2,0 TDI z močjo 110 kW (150 KM) izrazito športen značaj pa ima 2,0 TDI z močjo 135 kW (184 KM), ki je na voljo le za izvedbo FR.