Podjetji bosta v projekt vložili 11,4 milijona dolarjev, ki jim bo kalifornijska komisija za energijo dodala še 16,4 milijona v obliki subvencije, da bi imeli do leta 2024 100 prodajnih mest.
Na prvi pogled se morda zdi nenavadno, da naftni velikan izkazuje zanimanje za alternativne vrste goriva. Nedvomno pa se v podjetju zavedajo, da so zaloge nafte omejene, in želijo zmanjšati odvisnost od tega vira. Namesto elektrifikacije so izbrali vodik. Zdaj imajo že šest polnilnih postaj za vodik, od katerih so štiri v Nemčiji, dve pa v Los Angelesu.
Globalni svet za vodik
Poleg tega sta Toyota in Shell dve od trinajstih svetovnih podjetij, ki so ustanovila globalni svet za vodik (Hydrogen Council) pod vodstvom predsednika uprave Toyote, Takešija Učijamade. Svet predvideva skupni vložek za 1,9 milijarde evrov na leto med letoma 2018 in 2022 z možnostjo povečanja vlaganj, da bi ustvarili stabilno in usklajeno delovanje za harmonizacijo standardov na tem področju.
Po besedah enega izmed vodilnih mož v Toyoti, Kacuhika Hiroseja Shell s podpiranjem razvoja tehnologij v povezavi z vodikom odgovarja Elonu Musku, ustanovitelju podjetja Tesla Motors ter odkritemu kritiku naftne industrije.
Hirose meni, da lahko sovražnik vašega sovražnika postane vaš zaveznik. Muskovo delovanje je naperjeno proti naftnim podjetjem, ta zato gredo po drugi poti in podpirajo vodik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje