Leon cupra je sicer v osnovi seat, a ker ima pod motornim pokrovom močnejši motor, je cupra.
Močnejši pomeni vsaj 180 kilovatov moči, ki jih zagotavljata hibridna različica ali osnovni dvolitrski turbobencinski motor. V najboljši izvedbi dvolitrski TSI ponuja kar 221 kilovatov moči, kar je okroglih 300 španskih vrancev, pri karavanski različici, pri kateri je dodan še štirikolesni pogon, pa je na voljo 228 kilovatov moči.
Prva prava cupra
A če je z leonom malo zmede, v smislu Seat ali Cupra, z novim modelom formentor teh težav ni. To je prvi model, ki je popolnoma zasnovan in razvit pod okriljem znamke Cupra. Pri prvem avtomobilu pri mladi španski znamki niso tvegali in so zato izbrali razred športnih križancev ter mu zaradi DNK-ja znamke dodali zmogljiv motor.
V znamenju bakra
Tako je premierni formentor na voljo z dvolitrskim turbobencinskim motorjem, ki ponuja 228 kilovatov moči, moč pa na cesto prenaša štirikolesni pogon. Če vam je 310 poskočnih konjičev preveč, oblika pa vas mami, bodo pri Cupri kmalu ponudili rešitev. Formentor bo namreč na voljo s kar sedmimi različnimi motorji. In ne skrbite, ob bencinskem motorju bo mogoče izbrati tudi dizelskega ali priključno hibridnega.
SUV v dolžino meri 4,5 metra in je že na pogled večji od seat atece.
Oblika je zelo atletska, v kabini pa je zaščitni znak znamke Cupra bakrena barva. Seveda je formentor znotraj digitalen, z 12-palčnim zaslonom na dotik.
Kako se vozi in kaj zmore prilagodljivo podvozje ter napredno krmiljenje, si poglejte v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje