Tokrat so se pod drobnogledom znašli audi A6, ford tourneo, suzuki jimny in volkswagen touareg. Največje razlike med njimi so se pokazale zaradi asistenčnih sistemov, s katerimi sta si najboljšo oceno zagotovila le A6 in touareg.
Audi A6 je dosegel 81 odstotkov točk za delovanje samodejnega zaviranja v sili (AEB) s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev ter 93 odstotkov za varnost odraslih potnikov. Pet zvezdic si je zaradi sistema AEB prislužil tudi touareg, ki je pokazal najboljšo zaščito za kolesarje. Z 72 odstotki točk je pokazal dobro varnost pri bočnem trku in primerno zaščito za otroke, za kar je dosegel 86 odstotkov točk.
Strožja merila
Razlika med starimi in novimi merili preizkusov Euro NCAP se je pokazala pri novi generacija malega terenca suzuki jimny. Ta je na koncu dobil le tri zvezdice, pri čemer bi si jih še pred kratkim brez večjih težav prislužil pet. Na slabšo končno oceno je vplivalo predvsem delovanje samodejnega zaviranja v sili za varovanje pešcev in kolesarjev, za kar je prej 52 odstotkov vseh točk, pri čemer se je sistem bolje izkazal pri avtocestnih hitrostih. S 84 odstotki je jimny dosegel dobro oceno za varnost otrok.
Nekoliko bolje se je odrezal ford tourneo connect, ki je edini model v svojem razredu s serijsko vgrajenim sistemom za samodejno zaviranje v sili AEB in sistemom za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu KLA. Za 92 odstotki vseh točk je dosegel dobro oceno na področju zaščite odraslih potnikov, a le 65 odstotkov za varnost ranljivejših udeležencev, kar mu je prineslo končne štiri zvezdice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje