Nove vizije oglaševalcem bomo kmalu lahko srečevali na vsakem koraku. Foto: EPA
Nove vizije oglaševalcem bomo kmalu lahko srečevali na vsakem koraku. Foto: EPA
Predsednik festivala Jure Apih poudarja, da je Zlati boben zrel in uveljavljen festival. Foto: RTV SLO
Oglaševalsko bobnanje se razlega z Obale.

Obala 12. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben gosti med 2. in 7. oktobrom, pod okriljem teme Nove vizije pa bodo raziskovali tudi nove izzive v oglaševanju. Ti se zadnje čase povezujejo predvsem z oblikovanjem novih medijev, globalizacijo in spreminjanjem odnosa potrošnikov do izdelkov in izdelovalcev. Poudarek bo na regionalno kodiranih sporočilih, skušali pa bodo tudi prepoznati nove zmagovalne vzorce oglaševanja.

Pomembna je vsebina ...
Zlati boben se je začel kot festival oglaševanja Vzhodne Evrope. V 12 letih pa je že prerasel prvotne okvire. Tako bo letos v kategoriji art direction (grafično oblikovanje, neposredni marketing in embalaža) odprt za vsakogar, sicer pa organizatorji festivala želijo ohraniti regionalno kontekstuačnost, ob predstavitvi festivala pa poudarjajo, da se bo ta širil predvsem vsebinsko, ne pa toliko geografsko.

Zlati boben pa sodelujočim letos ponuja tudi povsem nov izziv v obliku razpisa za oblikovanje velikega promocijskega plakata za Piran, ki sta ga izdala občina Piran in največja evropska slikovna agencija Masterfile.

Dve podelitvi nagrad
Festivalske nagrade bodo najboljšim podelili kar dvakrat. 4. oktobra bodo razglasili najboljše v v skupini televizijskih promocijskih napovednikov, medijskih nagrad, spletnih strani in oglaševalskih akcij, tri dni kasneje pa v skupini televizijskih, tiskanih in radijskih oglasov ter v kategoriji art direction.