Podjetjem sodelovanje s kakšno močno filmsko franšizo prinaša dobiček, je razložil tudi Tomislav Vinceković, direktor Blitza, ki je distributer filmov velikih hollywoodskih studiev Warner Bros, 20th Century Fox in nekaterih največjih neodvisnih studiev.
Filmi kot pomoč pri plasiranju izdelkov in storitev
Kot primer ene izmed uspešnih med vedno pogostejšimi povezavami med filmi kot blagovnimi znamkami in podjetji je Vinceković navedel film Ledena doba 3, ki se je leta 2009 povezal z enim izmed velikih trgovskih podjetij in izrazito povečal prodajo določenih izdelkov. Predvidoma julija prihodnje leto prihaja na velika platna četrti del omenjene franšize. Po njegovih besedah se v prihodnjem letu obeta vznemirljiva in kakovostna sezona z veliko nastavki za povezave podjetij s ciljnimi občinstvi filmov pri plasiranju izdelkov, storitev in blagovnih znamk na slovenski trg.
Možnosti sodelovanja med podjetji in filmskimi znamkami so, kot je povedala Miheličeva, med drugimi organizacija nagradnih iger in potovanj na svetovne premiere, ki jih navadno plača filmski studio, promocije v kinu, zbiranje nalepk ali magnetkov s filmskimi liki ob nakupu izdelkov in tudi bolj klasične oblike, kot so pogostitve po projekcijah in deljenje letakov.
Vsak deseti gledalec tudi nakupuje
Med ponudbo Blitza v letu 2012 so med drugim izpostavili film This Means War, v katerem se agenta Cie (Tom Hardy in Chris Pine) ujameta v ljubezenski trikotnik s privlačno plavolasko, ki jo igra Reese Whiterspoon. V Sloveniji bo film na ogled v času valentinovega. Zatem na velika platna prihaja film Descendants, v katerem igra George Clooney in po besedah Miheličeve meri na oskarja, podobno kot film J. Edgar, v katerem igra Leonardo DiCaprio. Blitz bo med drugim za slovenske kinematografe distribuiral tudi Titanik v 3D-tehniki, nadaljevanje Vojne zvezd in enega izmed najbolj pričakovanih filmov leta 2012 Dark Knight Rises s Christianom Balom v glavni vlogi.
Predstavljenih je bilo tudi nekaj statistik, narejenih na podlagi ankete, ki jo je pripravil Kolosej. Pokazale so, da filmski gledalci po navadi hodijo v kino v družbi, najbolj gledan filmski žanr je romantična komedija, glavni razlog za obisk predstavlja zabava, vsak deseti gledalec pa ob obisku kina tudi nakupuje. "Kino kot ena izmed prostočasnih dejavnosti ponuja beg od vsakdanjega življenja, ponuja olajšanje od vsakdanjih skrbi," je še povedala Miheličeva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje